Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: rens af bund og sider

rens af bund og sider 08 jul 2011 11:07 #2571

  • Johnny
  • Johnny's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Forumbruger
  • Indlæg: 14
jeg arbejder ved en rengørings grossist og fik en ide en dag og nu har jeg med stor glæde fundet ud af at eb alm. 3 delt tele stang, med det som hedder en doodle bug holder og doole bug (ridsfri, eller mindre kraftig) er kæmpe god til at "skrubbe" sider og bund med....
et komplet sæt koster ca. 450,- men hvis i kontakter mig kan jeg gi god rabat :-)


Et andet fif, til at "konservere" vandet med i vinters brugte jeg Desinfektions væske fra selv samme job.. 2 liter til ingen penge i forhold til normale priser hos andre :-) og ingen antydelse af alger eller andet ved opstart i år :-)

Til at fjerne grimme stiber og andre urenheder på sider og bund har jeg også brugt en "mirakel svamp" den er også noget billigere og bedre end der hvor jeg før har handlet og skide effektiv :-)

jeg ved godt man ikke må reklamere, men dette er ment som ideer og fif's og ikke reklame, derfor intet firma navn eller link :-)

mvh

Johnny
Hej
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: rens af bund og sider 11 jul 2011 07:44 #2575

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
du er nu lige "på kanten" B)


Hvad du måske også gør når du anbefaler produkter som IKKE er beregnet til en swimmingpool er, at du i hvertilfælde moralsk pådrager dig et ansvar - er du HELT sikker på, at disse produkter ikke har NOGEN negativ virkning på vandbalancen, det indbyrdes forhold mellem diverse kemikalier, på lineren eller fliserne etc etc etc

Personligt ville jeg være meget varsom med at bruge produkter til min swimmingpool som er designet til helt andre brug
B
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: rens af bund og sider 11 jul 2011 07:57 #2578

  • Johnny
  • Johnny's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Forumbruger
  • Indlæg: 14
Har svært ved at se mit moralske ansvar ved at fortælle om hvad jeg gør ?
mht om der er nogen negative virkninger, så har jeg ikke oplevet dem endnu .. men igen jeg fortæller om mine erfaringer, det er vel det aom denne del af forum er til ?
men hvis du syntes det er for meget så fjerner du da bare denne post :-)

ha en super dag

Johnny
Hej
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: rens af bund og sider 11 jul 2011 08:19 #2580

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
nej jeg vil ikke slette noget og det var ikke negativt ment hvad jeg skrev - bare set fra min side hvor jeg er meget påpasserlig med hvilke kemikalier jeg blander og kommer i min pool

og selvfølgelign har du ret - vi har klart lov til at viderbringe vores egne erfaringer. Den enkelte må selv vurdere hvad han/hun vil bruge og tro på

og selvfølgelig har du ret. forummet er til for at vi kan udveksle

Så intet negativt fra min side
B
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.187 sekunder