Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: hvilken model varmepumpe skal jeg vælge

hvilken model varmepumpe skal jeg vælge 20 Jun 2018 22:45 #7970

  • with
  • with's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld Forumbruger
  • Indlæg: 50
Kære forum, jeg har en ny gulberg Janson varmepumpe som ikke virker i sms styringen. Vi har en dialog pt om handlen skal gå tilbage da de formentlig ikke kan løse deres styringsudfordring :-( Hvad er jeres erfaringer med varmepumper - hvilken model skal jeg overveje og skifte til ?
Søren With
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

hvilken model varmepumpe skal jeg vælge 02 jul 2018 11:20 #7976

  • Radich
  • Radich's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Forumbruger
  • Indlæg: 17
  • Modtagne Tak: 3
Hej Søren With

Du skriver at varmepumpen ikke virker i sms styringen.
Af ren og skær nysgerrighed, er du sikker på at fejlen ligger i varmepumpens Wifi-modul?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

hvilken model varmepumpe skal jeg vælge 02 jul 2018 15:29 #7978

  • with
  • with's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld Forumbruger
  • Indlæg: 50
Det ligger IKKE i modulet - det ligger i den app Gulberg Jansonn benytter, de har nu forsøgt et helt år og løse dette uden det er lykkedes, derfor er jeg begyndt og se mig om efter en anden varmepumpe hvor wifi og app virker
Søren With
Sidste redigering: 02 jul 2018 15:29 af with.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

hvilken model varmepumpe skal jeg vælge 03 jul 2018 10:14 #7979

  • Radich
  • Radich's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Forumbruger
  • Indlæg: 17
  • Modtagne Tak: 3
Hej Søren With
Har du overvejet, at det muligvis kunne ligge hos din tele udbyder?

Se disse:
Spørgsmål til YouSee: »Hvorfor er det man ikke kan sende SMS beskeder over wifi hos hverken YouSee eller TDC. Det kan man både hos Telenor og 3 Mobil.«.

Svar fra YouSee: »Det er en vision at YouSee også kommer til at tilbyde dette, men vi kan desværre ikke sige hvornår«

Fra maj måned 2018
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

hvilken model varmepumpe skal jeg vælge 03 jul 2018 10:49 #7980

  • with
  • with's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld Forumbruger
  • Indlæg: 50
ja det måske også forkert af mig og kalde det sms kommunikation. Det er wifi/app og gulberg Janson har selv indrømmet de har en fejl og den har nu varet over 1,5 år så jeg skal have en anden pumpe nu
Søren With
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

hvilken model varmepumpe skal jeg vælge 03 jul 2018 11:26 #7981

  • Mads M
  • Mads M's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
  • Indlæg: 851
  • Modtagne Tak: 90
Nu bliver jeg nysgerrig hvad model varmepumpe er det der har de problemer ?

Ved du om fejlen ligger i selve pumpens styreenhed eller er det App'en der ikke virker ? er det iOS eller Android?

De har sikkert fået lavet App ved et konsulenthus og wifi hw til pumpen hos et andet, så plejer det at gå galt sidder selv med wireless systemer til daglig og det er et typisk problem. Typisk hvis det ene konsulent hus lukker og man ikke har noget dokumentation :(
Mvh. Mads
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

hvilken model varmepumpe skal jeg vælge 03 jul 2018 12:19 #7983

  • Radich
  • Radich's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Forumbruger
  • Indlæg: 17
  • Modtagne Tak: 3
Fra Gullberg & Jonssons hjemmeside:

Oplysninger til forbrugere

Tekniske problemer med appen "PoolTemp" løst i de fleste tilfælde

Mange brugere af appen "PoolTemp" til Gullberg & Janssons poolvarmepumper har desværre oplevet store tekniske problemer med appen i de seneste uger. De tekniske problemer har skyldtes serverindstillinger hos vores tredjepartsleverandør og er nu løst, men for visse brugere kan der stadig opstå tekniske problemer. Brugere, der oplever fortsatte tekniske problemer, beder vi sende en e-mail til Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. og angive telefonmodel, hvis de er iPhone-brugere eller Android-brugere samt mærket på hjemmerouteren, da de tekniske problemer sommetider kan skyldes brandvæggen i hjemmerouteren.

Vores team vil nu arbejde intenst for at sikre, at et lignende problem med appen ikke skal forekomme igen. Vi vil også gøre opmærksom på, at historiske varmekurver i appen ikke kan aflæses for øjeblikket, idet vi har prioriteret arbejdet med at opdatere appen, så den kan anvendes normalt igen. Vi arbejder på igen at kunne vise historiske varmekurver snarest muligt.

Vi beklager endnu engang det opståede problem med appen og takker for din tålmodighed. Hvis du har nogen spørgsmål eller kommentarer, kan du sende en E-mail til Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Med venlig hilsen

Teamet på Gullberg & Jansson

Opdateret 25. juni 2018
Sidste redigering: 03 jul 2018 12:20 af Radich.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

hvilken model varmepumpe skal jeg vælge 03 jul 2018 16:02 #7984

  • with
  • with's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld Forumbruger
  • Indlæg: 50
Jeg er bekendt med deres hjemmeside - fejlen har været der i hvertfald det år jeg har haft pumpen, men også tidligere som de selv oplyser. Fejlen ligger ikke i varmepumpen eller wifi modulet men i appen, hvilket de har været klar over det sidste år :-( derfor har de overfor mig tilbudt og lade handlen gå tilbage, så jeg kan finde en anden varmepumpe på markedet - det var egentlig det tråden handlede om. Så hvis nogen har gode erfaringer med gode varmepumper hører jeg gerne herom

Mvh

Søren With
Søren With
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.174 sekunder