Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Ny pool 3x5 meter..

Ny pool 3x5 meter.. 18 maj 2015 12:26 #5551

Jeg er ved at lave en Opvarmet tilbygning og er begyndt at tænke i pool på ca. 3x5 meter og ca. 1.2 til 1.5 dyb.. hvad ville være den bedste løsning i denne størelse? jeg er helt grøn hvad pools angår hehe..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Ny pool 3x5 meter.. 18 maj 2015 13:59 #5552

  • Ole
  • Ole's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 650
  • Modtagne Tak: 55
Har du læst artiklerne her på siden om "før du anskaffer pool" ? Hvis ikke, så gør det. Der står mange gode tips.

Jeg går ind for flad bund, dvs. ingen "dyb" ende. Vores er 7 skifter fundblokke á 20 cm dyb, dvs 140cm, og det er tilpas både til at bade og svømme i.

Tag ud og snak med en poolforhandler, og se de forskellige muligheder, og få en snak om det.
Det er næsten for meget med et helt projekt for et indlæg som dette i forum.

Held og lykke!
Ole Kristensen
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Ny pool 3x5 meter.. 18 maj 2015 17:25 #5555

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
Da du er "på bar bund" er det som Ole siger. Det egner sig ikke til dette forum, idet der al al for mange ting der skal drøftes igennem før man kan vejlede dig ordentligt. Kontakt poolraadgiveren på 4382 4382 eller Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Her kan du få en ordentlig gennemgang af dit projekt. Bedst vil det være om du kan komme til udstillingen i frederiksværk
B
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.178 sekunder