Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Hvad er bedst og til en OK pris !

Hvad er bedst og til en OK pris ! 18 Jun 2016 11:51 #6807

  • papepape
  • papepape's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Forumbruger
  • Indlæg: 19
Kære alle.

Vi har i dag en ø400 pool, som er en succes - dog vil vi gerne have den større og dybere, den er udelukkende 1,20m. Udfordringen er at vi har indbygget nuværende pool i vores træterrasse - det er også fint og fungere perfekt - men skal vi have en større pool og gerne 6x3x1,5 eller 6x4x1,5 (passer perfekt på nuværende terrasse) - så har vi udfordringen med, at den skal støttes i siderne eller graves ned. Der er ikke mulighed for at grave den mere ned end 30 cm, da nuværende pool står på jorden med træterrasen bygget rundt om.

For at give en forståelse af nuværende opbygning så se gerne de to fotos.

Jeg har mange overvejelser om alternativ pool, herunder:

1. Oval pool 6x3x1,5 som er beregnet til at stå over jord - men kan ikke lide den brede øverste afslutning
2. En eller anden form for PP pool eller galsfiberpool og så bygge en forskalling hele vejen rundt og fylde med tørbeton
3. Betonpool - så kan jeg få det som jeg vil, men skal en betonpool være fritstående og hvad pokker koster det at få bygget en sådan - skal jo ikke have gravet ud.
4. Styropor pool - måske den er billigere at etablere end betonpool og kan den ligeså være fritstående?
5. Fritstående træpool - men svær at finde i rigtigt mål.

Jeg vil ikke over DKK 100.000 for ALT - altså inkl. diverse arbejder omkring poolen. Jeg er ikke helt uhandy så kan lidt selv.

Jeg er meget åben overfor ideer og gode tanker?

vh Thomas
Bilag:
Sidste redigering: 18 Jun 2016 11:54 af papepape.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hvad er bedst og til en OK pris ! 19 Jun 2016 21:17 #6816

  • Nic
  • Nic's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Ny i forum
  • Indlæg: 3
Hvad med denne her, det passer næsten på mål


slettet af administrator ingen detailhenvisninger til andre firmaer
Sidste redigering: 19 Jun 2016 21:36 af Bjarne. Begrundelse: forumregler
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hvad er bedst og til en OK pris ! 19 Jun 2016 21:24 #6817

  • papepape
  • papepape's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Forumbruger
  • Indlæg: 19
Heja - tak for dit forslag - det er netop den brede hvide kant afslutning jeg ikke synes om og den findes sikkert i 150 dybde også - men tror ikke vi går stålpool vejen igen,
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.158 sekunder