Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Opløsning af klorgranolat

Opløsning af klorgranolat 16 Aug 2018 22:12 #8023

Et lille fif har altid brugt lang tid på at røre kloren helt ud har altid tidliger bare taget en spand poolvand og rørt kloren ud i. Men her i år har jeg hele året brugt varmt vand fra fra vandhanen og kloren er opløst næsten med det samme. Ps. Kunne i ikke gå tilbage til den gammel spand med klor i med drejelåg. Kommer altid kloren over i jeres gammel spand fra 2014.
kenneth thomsen
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Opløsning af klorgranolat 17 Aug 2018 07:31 #8024

  • Mads M
  • Mads M's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
  • Indlæg: 851
  • Modtagne Tak: 90
Hej

Jeg plejer at bruge vandpistolen på have slangen og så spule skråt ned i spanden så det drejer rundt, når spanden er fyldt er det for det meste opløst ;)

Hehe jeg har også en gammel spand med drejelåg som jeg genbruger ;) tror faktisk kun at det er HTH der kommer i spande med drejelåg måske også Bayrol.
Mvh. Mads
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Opløsning af klorgranolat 17 Aug 2018 18:37 #8025

Den spand jeg genbruger står der poolrågieren på
kenneth thomsen
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Opløsning af klorgranolat 17 Aug 2018 18:46 #8026

  • Mads M
  • Mads M's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
  • Indlæg: 851
  • Modtagne Tak: 90
hehe jeg må nok ikke røbe hvilken producent der står bag kloren, men det er en af de før nævnte som Bjarne fik overbevist om at label deres klor med Poolraadgiverens label.

Af det kan man lære hvor meget man betaler for et mærke ;) og at samme klor i samme kvalitet kan sælges billigere fordi det ikke hedder HTH, Bayrol, Saniklar, MelPool etc.....

ps. jeg genbruger samme spand den holder stadig :)
Mvh. Mads
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.150 sekunder