Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Skimmer til ældre pool -hjææælp

Skimmer til ældre pool -hjææælp 16 maj 2011 18:30 #2287

  • pfo
  • pfo's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Ny i forum
  • Indlæg: 2
Hejsa. Jeg har et problem som min lokale poolforhandler ikke er i stand til at hjælpe mig med. Jeg er indehaver af en ældre pool, med skimmer siddende fast på trappen (se vedhæftede billeder). Jeg fik desværre ikke taget skimmeren ind i vinters og den er nu gået i stykker. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg finder en tilsvarende skimmer? På forhånd tusind tak for hjælpen :)

Mvh Peter
Bilag:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Skimmer til ældre pool -hjææælp 16 maj 2011 18:44 #2288

  • Ole
  • Ole's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 650
  • Modtagne Tak: 55
Da du ikke skriver hvor du bor er det svært at vide hvem din "lokale poolforhandler" er ;)
Jeg tror godt du må skrive navnet på ham her.
Ole Kristensen
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Skimmer til ældre pool -hjææælp 16 maj 2011 18:54 #2289

  • pfo
  • pfo's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Ny i forum
  • Indlæg: 2
Hej igen.

Jeg bor i Dragør, så min lokale poolforhandler er ( redigeret af administrator - beklager ingen navne på forhandlere - kun produkter)

Mvh Peter
Sidste redigering: 16 maj 2011 19:34 af Bjarne.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Skimmer til ældre pool -hjææælp 16 maj 2011 19:39 #2290

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
beklager - men den kan du ikke finde nogen steder længere - i hvertilfælde ikke her i landet og det er rigtig mnge år siden jeg har set den nogen steder i det hele taget:(
Her skal der hekses- send mg en besked via interne beskeder så ringer jeg til dig og fortæller om mulighederne. det er for lang en snak til forummet - resultatet kan vi senere lægge op så andre får glæde af det
B
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Skimmer til ældre pool -hjææælp 16 maj 2011 20:48 #2299

  • Mads M
  • Mads M's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
  • Indlæg: 851
  • Modtagne Tak: 90
Ja sådan en skimmer har jeg heller ikke set før, her er også en ide til en ny skimmer ikke den kønneste løsning. Men i mangel på bedre :)

Er det ikke muligt og montere en FAS100 eller mini skimmer (dem der ofte sælges med stålpools). Ved ikke om der er plads nok ved siden af stigen, men med lidt fittings kunne den vel nok fuskes på plads.

Ps. Jeg vil ikke til og lave hul i bassinet, men blot montere en lille skimmer på toppen af røret. Men som sagt ikke den smarteste løsning, men jeg vil tro at det ville kunne lade sig gøre og virke.
Mvh. Mads
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder