Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: forsikre sit poolhus

forsikre sit poolhus 21 Apr 2010 14:32 #914

  • wulffcris
  • wulffcris's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Forumbruger
  • Indlæg: 9
Hej
Er der nogle der ved om man kan forsikre sit poolhus
(glasoverdækning/plexiglas) og eventuelt hvem kan

MVH
Henrik
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv:forsikre sit poolhus 21 Apr 2010 16:03 #915

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
personligt ved jeg ikke hvem der gør det :( , men jeg har ikke hørt om nogen der IKKE gør det. Så du må ringe rundt - hvis du render ind i problemer så kom med dem så vi kan viderbringe dem :)
B
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv:forsikre sit poolhus 22 Apr 2010 14:43 #916

  • wulffcris
  • wulffcris's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Forumbruger
  • Indlæg: 9
Hej

Jeg har Danske forsikring de vil ikke, jeg kan få dem til at forsikre for storm skader hvis mit samlet udestue/garage/poolhus ikke overstiger 70 kvadratmeter, men ikke mod hærværk og andet, har prøvet et par andre forsikringsselskaber de vil helle ikke.

MVH
Henrik
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv:forsikre sit poolhus 23 Apr 2010 07:58 #917

  • Mads M
  • Mads M's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
  • Indlæg: 851
  • Modtagne Tak: 90
Vi har godt nok ikke et poolhus, men da vi byggede pool sagde vores forsikring at poolen var dækket ind under garage, drivhus osv. hvis det ikke overstiger 70m2.

Hvis det skulle overstige 70m2 kan man få lavet en kontrakt, hvor man fraskriver sig forsikring på f.eks. ens have skur.

De 70m2 lyder bekendt mon vi har samme selskab?

Vores er igennem min kærestes fagforening, vi har dog overvejet og skifte til den forsikring der er i min fagforening. Kan ikke nævne navne da det sikkert er reklame eller ?

Hvad siger du Bjarne, det er vel ikke reklame og sige hvilken fagforening man tilhøre? (men lidt indirekte er det vel, da det er forsikringsselskabet vi skal have belyst)

Min personelige holdning i dette tilfælde er, at jeg godt synes at man kan nævne hvilke selskaber der dækker pools.
Mvh. Mads
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.160 sekunder