Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Under denne kategori kan Poolrådgiverens brugere sætte privat, poolrelateret udstyr til salg.
Du skal være registreret på siden, og være logget på, for at kunne benytte dig af dette.

Når dit udstyr er solgt, vil det være fint, om du kan skrive "Solgt" efter din overskrift. Det gøres ved, at rette det FØRSTE indlæg i tråden, og her ændre overskriften.

EMNE: Erfaringer med producenter

Erfaringer med producenter 04 maj 2016 21:21 #6368

  • PNK
  • PNK's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Ny i forum
  • Indlæg: 1
Hej. Jeg kan læse mig til, at man ikke må nævne detailforretninger, men gerne producenter - og jeg har hårdt brug for erfaringer fra poolejere. Vi ønsker at anlægge en PP pool og står mellem at skulle vælge modellen Niveko og Luxlama.

Er de nogen der har erfaringer med enten forskellene eller en af pool-modellerne?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Erfaringer med producenter 05 maj 2016 14:49 #6373

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
Nu bliver det jo svært fordi jeg er tilknyttet poolraadgiveren - og vi fører jo vores eget mærke af PP pools "Central Pool" som du kan finde i vores shop. Så nu kan du jo "tro mig" eller ej.
Forskellen på de forskellige mærker er ikke selve materialet. Det er for alle pools polypropylen. Forskellen er ejheller form eller dybde eller de komponenter der kan installeres. Stort set alle kan leveres i den form , dybde om med de komponenter du vil. Forskellen udgøres faktuelt af 2 ting i uprioriteret rækkefølge:
1. Prisen. Niveko er den dyreste af dem. Vi forhandlede dem tidligere, men gik bl.a grundet prisen og uenigheder omkring deres salgspolitik væk fra dem og over til "Central poo"l som producerer i præcis 100% samme kvalitet ( luxlama kender jeg ikke og har aldrig hørt om dem før )
2. Tykkelsen på siderne og bunden samt antal af sidestøtter samt svejsemetoden. De dyreste - mest kvalitative har tykke vægge og bund, sidestøtter for hver 60 cm og er svejst med dobbeltsvejsninger. De billige er kun 2-3 mm tykke i sider og vægge, har få eller ingen sidestøtter og oftest kun en svejsning. Min er faring er, at man skal holde sig LANGT væk fra de tynde uden sidestøtter og med kun en svejsning. De holder simpelthen ikke og der skal en meget stærkere støbning omkring poolen, hvilket gør entreprenørudgiften større
B
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.157 sekunder