Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Små poolfra 1-5 m3

EMNE: Hejsa

Hejsa 04 Apr 2011 11:31 #2062

  • PEH
  • PEH's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platin Forumbruger
  • Indlæg: 163
  • Modtagne Tak: 3
Hej igen :lol:

Så er jeg tilbage efter en lang kold vinter, solens stråler vidner om forår og tankerne henledes mod en lang badesæson. Desværre er mine planer om en rigtig pool ikke blevet nærmere realiseret, projektet er ikke glemt men nærmere henlagt på ubestemt tid. Interessen er dog den samme, så flere poolerfaringer venter åbenbart inden der bliver tale om en rigtig pool...

Jeg forventer at opstille vores lille 2400 liter i maj, medmindre vejrguderne smiler rigtigt bredt i april, men skal inden da have fat i noget solvarmemåtte, som jeg synes at have set til omkring 5-600 bananer. Så april forberedelserne er så småt startet, og jeg glæder mig til igen at følge forummet mere intenst, end vinteren har budt mig til.

Ved ikke om det blir klor el. oxygen, selvom jeg har en del klor fra sidst sæson, jeg formoder det stadig kan bruges.. Ogg så var der lige det saltprojekt..


De bedste hilsner
PEH
Med venlig hilsen
Peter E...
Sidste redigering: 04 Apr 2011 11:35 af PEH. Begrundelse: Tastefejl!!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Hejsa 05 Apr 2011 07:29 #2064

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
pas rigtig på med de billige solmåtter. de er som regel af en hel elendig kvalitet. søg hellere efter en solkuppel eller en rigtig s0olpanel
B
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Hejsa 05 Apr 2011 08:19 #2065

  • PEH
  • PEH's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platin Forumbruger
  • Indlæg: 163
  • Modtagne Tak: 3
Hej Bjarne

Tak for tippet, jeg kigger på kuplerne. Jeg ved ikke om fittings passer, men det er der vel råd for.. Jeg fandt dog en måtte som kostede omkring 1400,- den så mere solid ud. Men de fylder jo også mere end kuplen.. Og kuplen kan jo også bruges til større pools senere hen, samt koples med andre for større effekt...B)

Hilsen
PEH
Med venlig hilsen
Peter E...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder