Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Hul i min pool

Hul i min pool 23 maj 2009 18:43 #352

  • Kingod
  • Kingod's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Forumbruger
  • Indlæg: 11
Hej Jeg stod her for 1 uge siden og ville sætte vores pool op men opdagede at min hund desværre har bidt hul i min dug/liner. Hullet er ca på str mellem tennis bold og en håndbold. Ved nogen om det er noget man kan lappe med et eller andet ? Håber der er nogen der har nogle ideer ? Vh Heidi
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv:Hul i min pool 23 maj 2009 20:27 #353

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
du skal bare have et ganske almindeligt lappesæt - det ordner den sag
B
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv:Hul i min pool 23 maj 2009 21:12 #358

  • Mads M
  • Mads M's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
  • Indlæg: 851
  • Modtagne Tak: 90
Ja og hvis lappen i sættet er for lille så ring til et pool firma og få et stykke liner, så kan du bruge dette stykke som lap og limen fra lappesættet til og lime det hele sammen med.

Husk at gøre fladerne på poolen og lappen helt rene rens i sprit (gerne isopropyl alkohol) eller acetone (pas på med acetone det opløser PVC, men renser rigtig godt :) )

Lad det hærde i min. 12 timer så er i sikker på at lappen holder.

Typisk så har pool firmaerne lapper/rester til og ligge efter montering af pools.

Hvis du er så uheldig at du ikke kan få et lappe sæt med en stor nok lap, og der ikke er nogle pool firmaer der kan hjælpe med et stykke liner. Så er jeg sikker på at jeg har noget liner til og ligge i tykkelsen 0.6mm og lidt 1mm liner, prisen afregner vi selvfølgelig i øl eller andre væsker :)

Mvh. Mads
Mvh. Mads
Sidste redigering: 23 maj 2009 21:14 af Mads M.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder