Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Blå liner med rynker

Blå liner med rynker 28 Mar 2016 16:03 #6226

  • Leneodense
  • Leneodense's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Expert Forumbruger
  • Indlæg: 25
Hvis man har en stål pool med blå liner, hvor der kommer rynker hele den ene side hen, for så lige pludselig at forsvinde igen......er det så tegn på grundvand eller hvad er det???
Lene
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Blå liner med rynker 28 Mar 2016 16:53 #6227

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
Nu skriver du rynker. Mener du ikke mere en slags buler hvor lineren buler ud ???. Hvis sådanne buler kommer og forsvinder igen er det sandsynligvis som du skriver bundvand. Rynker vil ikke forsvinde igen da det er en kemisk skade af lineren der så er sket
B
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Blå liner med rynker 28 Mar 2016 18:53 #6231

  • Leneodense
  • Leneodense's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Expert Forumbruger
  • Indlæg: 25
Det er sådan nogen lange "pølser" på 1-2 cm i bredden og op til 1 meter lange. De ligger lodret langs den ene side og og et par stykker på den anden side. Men jo.... Man kan godt kalde dem buler. De har været der i 1 års tid og de var der da jeg kiggede for en mdr siden. Nu er de så pludselig væk! Men jeg frygter jo de kommer igen.
Lene
Sidste redigering: 28 Mar 2016 18:54 af Leneodense.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Blå liner med rynker 28 Mar 2016 18:58 #6232

  • Mads M
  • Mads M's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
  • Indlæg: 851
  • Modtagne Tak: 90
Har I haft samme vandstand hele tiden?

Tænker blot om grunden til at de er forsvundet nu skyldes at vandet i poolen er sænket pga. vinteren.

Var der problemer med grundvandet da i etablerede poolen, var der f.eks. vand i bunden af hullet dagen efter det blev gravet?
Mvh. Mads
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Blå liner med rynker 28 Mar 2016 19:09 #6233

  • Leneodense
  • Leneodense's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Expert Forumbruger
  • Indlæg: 25
Intet vand at se da hullet blev gravet!! Overhovedet! Men da den var 1 år gammel kom disse sataner pludselig kravlende. Det var sidste sommer og de var der hele vinteren igennem. Nu tog vi så vinteroverdækningen af.... Og pist væk er de! Men som sagt så så jeg dem for ca 1 mdr siden,så det er nyt at de er væk.
Lene
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.175 sekunder