Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Folder og buler i stort set ny liner

Folder og buler i stort set ny liner 17 Aug 2017 18:08 #7732

Hej Bjarne,

I monterede en pool for mig i maj/juni.

Der er begyndt at komme buler og en masse folder/rynker i begge sidene og da poolen som nævnt stort set er ny, synes jeg det er lige tidligt nok at skulle begynde at tænke i ny liner..

Skal nævne at I går var der bare lidt buler i toppen af lineren og nu i dag alle rynkerne lige under vandlinien



Jeg har vedlagt et billede. Håber det giver et indtryk af hvad der er galt.. Har flere, men kunne kun vedlægge et..

Poolen har på intet tidspunkt manglet vand og jeg har konstant termocover på når jeg ikke benytter den, så jeg forstår ikke hvorfor den nu ser sådan ud...

Ved du hvad det skyldes, samt hvordan jeg får det væk igen, for det ser er jo mildest talt ret grimt..

Mvh.
Karsten
Sidste redigering: 17 Aug 2017 18:29 af karstenjonsson. Begrundelse: Tilføjelse af fakta
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Folder og buler i stort set ny liner 17 Aug 2017 20:32 #7733

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
Hej Karsten :)
Jeg kan ikke se noget billede ?

Problemet er lidt at det nok ikke er muligt at svare på uden at være ude og se det.
Problemstillingen er jo, at lineren har ligget pænt uden nogen folder m.v i x antal måneder og nu så begynder at få det.

Der kan TEORETISK kun være 4 årsager til dette:
a. Der er kommet vand bag lineren
b. Der er blevet "rykket" så meget i stålvæggen at lineren har flyttet sig. Din stålvæg er x antal cm over jordniveau iflg. det jeg kan huske
c. At lineren har været udsat for store varmegrader
d. at lineren har været ude for meget forkert kemikaliebehandling

Det bedste ville nok være at du fik Poolraadgiveren ud og så på problemet i praksis
B
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.149 sekunder