Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Diverse gadgets
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Ny skimmer kurv skimdoctor

Ny skimmer kurv skimdoktor 10 Feb 2015 22:00 #5233

Hoi ik ben Ron de uitvinder van SkimDoctor .. Ik hoop dat er niets verloren gaat in deze vertaling. Ik zal bieden een andere manier om na te denken over dit.
Als je de test video opnieuw of als je kon kijken, dan zie je het gras drijven op de top snel beweegt in de richting van de skimmer en dan niet veel wanneer SkimDoctor wordt verwijderd. Dit is geen truc video en kan worden gecontroleerd. Dus gelieve deze vragen te beantwoorden hoe je denkt best. Met slechts Waar of niet waar.

Vraag één: Hoe langer het gras of vuil zit op het zwembad water des te meer zal de kwaliteit van het water af te breken? Waar of niet waar

Vraag twee: Als twijfel een waar is, dan is het redelijk om te veronderstellen dat je eventueel zou kunnen gebruiken minder chemicaliën door het verwijderen van het gras sneller voordat het wordt verzadigd en zinkt naar de bodem en verder degradeert het zwembadwater? Waar of niet waar

Vraag drie: Als we twee zwembaden en een heeft een SkimDoctor en verwijdert al het gras in een uur, omdat haar sneller als in de video en de Pool twee heeft geen SkimDoctor en duurt een uur en dertig minuten, omdat het langzamer, zoals in de video wanneer SkimDoctor wordt verwijderd. Zou het redelijk zijn dat, omdat het zwembad heeft men al het gras schoongemaakt dertig minuten eerder dat je zwembadpomp kon uitschakelen voordat u zou blijken zwembad pomp twee uit? True False.

Als je eerlijk kan antwoorden trouw aan één of meer van deze vragen dan kan het een verschil in chemische en of de pomp tijd te maken? Waar of niet waar

Ik heb niet uitgevonden SkimDoctor om een energie product. Ik vond het uit te werken in tandem en een probleem op te lossen met een ander product dat binnenkort zal komen. Maar door middel van het testen van en het werken met professoren en mensen in de industrie leerden we dit. Ik wou dat ik kon zeggen dat ik ben slim genoeg om te weten dit allemaal in het begin, maar ik deed het niet.

SkimDoctor is niet een perfect product en we hebben een nieuwe gepatenteerde versie zijn we bezig om het te verbeteren. We hebben een patent voor een nieuw product dat is getest en hecht aan de SkimDoctor en maakt gebruik van de fysica SkimDoctor produceert en ontvangt een SMS-bericht te sturen naar uw smartphone naar het zwembad eigenaar die ze nodig hebben om de mand leeg te vertellen. En nog veel meer in de SkimDoctor famly lijn. Ik vertel u dit om u te laten weten dat we altijd op zoek zijn naar een manier om te verbeteren wat we doen. Deze discussies zijn geweldig voor ons. En we zouden geen feed back of suggesties van het zwembad eigenaren en professionals zoals jezelf op forums zoals deze waarderen als we doorgaan met het verbeteren en uitvinden van nieuwe producten.

Vriendelijke groeten,
Ron Smith
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Ny skimmer kurv skimdoktor 12 Feb 2015 16:34 #5238

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
If I am wrong I would bee very happy to chance my opinion. But I don,t know dutch, so can you please write in English
B
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Ny skimmer kurv skimdoktor 12 Feb 2015 18:47 #5239

Oh I'm sorry I didn't know that. Here is English. I don't speak Dutch either.. lol :)

Hi I’m Ron the inventor of SkimDoctor.. I hope nothing is lost in this translation. I will offer a different way to think about this.
If you could watch the test video again or if you have, you will see the grass floating on top moving fast toward the skimmer and then not much when SkimDoctor is removed. This is not a trick video and can be verified. So please answer these questions however you think best. With just True or False.

Question one: The longer the grass or any debris sits on the pool water the more it will degrade the water quality? True or False

Question two: If question one is true, then is it reasonable to assume that you could possibly use less chemicals by removing the grass faster before it gets saturated and sinks to the bottom and further degrades the pool? True or False

Question three: If we have two pools and pool one has a SkimDoctor and removes all of the grass in one hour because its faster like in the video and Pool two has no SkimDoctor and takes an hour and thirty minutes because it slower like in the video when SkimDoctor is removed. Would it be reasonable that because pool one has cleaned all the grass off thirty minutes sooner that you could turn pool pump one off before you would turn pool pump two off? True of False.

If you can honestly answer true to one or more of these questions then couldn’t it make a difference, in chemical and or pump time? True or False

I did not invent SkimDoctor to be an energy product. I invented it to work in tandem and solve a problem with another product that will come out soon and it does. But through testing and working with Professors and people in the industry we learned this.

SkimDoctor is not a perfect product and we have a new patented version we are working on to improve it further. We have a patent for a new product that has been tested and attaches to the SkimDoctor and uses the physics SkimDoctor produces and will send a text message to your smart phone to tell the pool owner that they need to empty the basket. I tell you this to let you know that we are always looking for a way to improve what we do. These discussions are great for us. And we would appreciate any feed back or suggestions from pool owners and professionals on forums like this as we continue to improve the product.

Best regards,
Ron Smith
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder