Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Liner til stålvægspool har fået revne

Liner til stålvægspool har fået revne 27 jul 2014 15:06 #4862

  • Stobberup
  • Stobberup's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Ny i forum
  • Indlæg: 3
Hjæælp - Vi har forankret en stålstige i bassinkanten og stigen støtter på stålvæggens sider med to store plastikpropper. For sent opdager vi, at propperne er faldet af i vandet, og stigen laver huller/revner i lineren. Vandet siver langsom ud, og formentlig tabes 10.000 - 12.000 liter solopvarmet vand ud af de 18.000 liter, som poolen kan indeholde, hvis poolen ikke repareres straks.
Hvordan reparerer man lineren under vandet? Kan man købe forstærket vinyl-lapper eller skal man købe de gennemsigtige tape-lapper/taperuller, som nogle poolfirmaer reklamere med, og skal der også lim på lappen.
Kan man undgå at tømme bassinet for vand til under hullet? Skal lineren af og også lappes udvendigt eller kan man nøjes med at lappe indvendigt fra bassinet og uden at lineren skal afmonteres? Hvordan afrenses siden under vand forinden limning af vinyllap/tape?
Håber ikke, at der skal en ny liner til (Ø4.60-1.20 dybde) da den er ret dyr.
NB kan ikke gå ind på Jeres webshop - Antivirus program meddeler, at Jeres webside er anmeldt som skadelig.

Har brug for hurtig hjælp
Hilsen
Stobberup
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Liner til stålvægspool har fået revne 27 jul 2014 19:10 #4865

  • Bino
  • Bino's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platin Forumbruger
  • Indlæg: 319
  • Modtagne Tak: 38
Der findes lapper og lim der virker under vand. Bare kontakt et rigtigt pool firma.
Hellere minipool
end...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Liner til stålvægspool har fået revne 28 jul 2014 07:15 #4876

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
og køber du den rigtige :) lim kan den lime under vande og der følger et stykke med til at lappe med. Det er dette du skal gøre ( søg i vores shop )
B
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Liner til stålvægspool har fået revne 28 jul 2014 19:11 #4886

  • Frank
  • Frank's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Forumbruger
  • Indlæg: 14
  • Modtagne Tak: 1
Da jeg tidligere havde en "hobby"-pool med 0,20 mm liner, så lappede jeg evigt og altid, og det var der egentlig ikke noget problem i...når hullet/hullerne først var fundet.

Jeg brugte en passende størrelse lap med afrundede hjørner af noget overskydende liner fra poolen; badebukserne på; engangshandske på den udførende hånd; godt med lim på lappen; dykkerbrillerne på, også presse lappen kort og kontant på hullet.

Det er var yderst sjældent, at jeg ikke var tilfredes med resultatet, og de gange hev jeg bare lappen af, og gentog forsøget med en ny lap.
1,2 x 5,5 m stålpool,...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Stobberup

Liner til stålvægspool har fået revne 01 Aug 2014 12:44 #4917

  • Stobberup
  • Stobberup's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Ny i forum
  • Indlæg: 3
Jeg har tjekket din webshop. På billedet med den særligt stærke lim OZ fra Usa vises der en gennemsigtig lap. Er det bare en plastiklap. Jeg vil gerne have blå vinyllapper og gerne ekstra kraftige, der hvor stålstigen skal støtte ind på poolvæggen. Kan det købes hos Jer? og til hvilken pris for lim og blå vinyllapper? Eller har du anden løsning? NB På disse 3 - 4 dage er vandstanden sunket til under hullet. Jeg har noget poolrensemiddel til at gøre lineren ren med. Skal det benyttes forinden pålimning af lapperne?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Liner til stålvægspool har fået revne 02 Aug 2014 16:36 #4928

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
sorry for sent svar men har været på "ferie" hvis man da kan kalde det det :(
Nå - det lappesæt vi sælger er med denne lim, men med en 0.6 mm tyk blå "lap" du kan også få et stykke der er 1.5 mm tykt
B
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Liner til stålvægspool har fået revne 03 Aug 2014 12:59 #4937

  • Stobberup
  • Stobberup's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Ny i forum
  • Indlæg: 3
Hej Bjarne. Tak for dit svar. Jeg vil gerne bestille 2 blå lapper i tykkelse 1.5 mm og ca. 15 x 15 cm størrelse til både reparation og forebyggende, der hvor poolstigen støtter ind mod poolvæggen. Kan det bestilles her igennem eller hvilke varenumre har det i Jeres webshop?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Liner til stålvægspool har fået revne 04 Aug 2014 12:52 #4943

hvid du sender kontakt/ faktura info til mig på Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. så sørger jeg for at få sendt noget til dig..
/Kenn
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.168 sekunder