Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: OZONATOR

OZONATOR 02 Aug 2010 15:28 #1770

  • PEH
  • PEH's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platin Forumbruger
  • Indlæg: 163
  • Modtagne Tak: 3
Hejsa

Da jeg søgte lidt rundt på nettet efter min eventuelt kommende pool, fandt jeg denne opfindelse, der bruger, "så vidt jeg kan se" Ozonen i luften til at desinficere poolen med. Og det er jo spændende, men er der noget om snakken, eller det et salgstricks, for at øge minipool markedet med :ohmy:

Så vidt jeg kan se, har jeg fået uploadet billedet af tingesten uden firma logo mv. I modsat fald beklager jeg, og respekterer naturligvis sletning... :dry:
Ozononator.jpg
Med venlig hilsen
Peter E...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv:OZONATOR 02 Aug 2010 16:25 #1771

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
en ozonator er en gods ting. Den bruges meget i de udendørs spabade samt til fisk. MENNNN den kan ikke stå alene, da den kun dræber det der rammes af ozonen. d.v.s at alle de aler og bakerier der er på vægge og bund m.v ikke bliver dræbt. Der skal altså noget til, som befinder sig i selve vandet - hvorvidt de billige ozonatorer der reklameres med til de små pool,s er noget værd ved jeg ikke, men med den billige pris vil jeg stille mig meget tvivlende og mere regne det til et reklamefif. Men who knows - måske er jeg gal på den - er der nogle der har nogen erfaringer ?????
B
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: OZONATOR 02 Aug 2010 17:13 #1772

  • PEH
  • PEH's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platin Forumbruger
  • Indlæg: 163
  • Modtagne Tak: 3
Hejsa

det er jo interesant. Men for lige et øjeblik, vil jeg beklæde mig med den miljørigtige klaphat og stille mig nysgerrig overfor om ozonen derved nedbrydes helt. For så burde der jo være nogle mægtige tilskud på sådanne anlæg B)
Med venlig hilsen
Peter E...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.177 sekunder