Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Termodug

Termodug 29 Apr 2009 08:31 #279

Hej
Jeg er igang med at undersøge hvilken termodug, jeg skal brug. Har kikked på den Poolcover , som Poolrådgiveren" nævner på sin side. Jeg kikked lidt på deres test med en vandbalje under en infrarød lamp, i et temperaret lokal. Øh ja man kan jo teste som man vil og derved få de ønsked resultater. Bla. ses det at der ikke er forskel om du bruger bobbelplast eller ej. Men jeg vil tro der er en del der vil sige at deres pool taber5 grader i løbet af 1 døgn hvis de ikke bruger bobbelplast. Men er der nogen der har erfaring med:

1) sort plast?
2) nogle der har erfaring med bobbelplast i kvalitet 250um kontra 400um. Ja det holder måske lidt længere men er også dobbelt så dyrt. Så hvis det kun holder dobbelt så længe og er dobbelt så dyrt, giver det vel ikke mening at købe det dyre.
3) Kan man få mere end 400um

vh Kåre
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv:Termodug 29 Apr 2009 20:50 #280

  • Mads M
  • Mads M's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
  • Indlæg: 851
  • Modtagne Tak: 90
Synes ikke at have set en test på poolrådgiveren, er det noget du kender til Bjarne?

En på mit arbejde har prøvet og bruge alm. bobleplastik som han svejsede sammen, men han fik ikke rigtig noget ud af det.

Har ingen erfaring med sort plast. desværre, men tanken om en sort termodug har strejfet mig.
Mvh. Mads
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.148 sekunder