Synes at man plejer at kunne sende mails eller se mail adresser, men plejer er nok død
Du kan sende det til min gmail som er swmunk her efter skal man sætte @gmail.com på, har ikke sat det sammen for at undgå spam fra auto spam dimser.
Kan også se at der har været heftig aktivitet på debatten omkring termodug, faktisk så findes der en helt 3 variant. Selve tæppet/dugen minder mere om et liggeunderlag (bare bredere og længere). Efter sigende skulle dette tæppe være rigtig godt, men faktisk er jeg ret usikker på om det tillader varme gennemstrømning oppe fra.Men det kan i hverfald isolere for varmetab fra bassinet, og selve tæppet bliver speciallavet efter bassin mål.
De bliver typisk brugt i svømmehaller og friluftsbade, men jeg ved at mange private også er begyndt og bruge dem.
Men som sagt der findes mange løsninger, og der kan bruges mange penge på det. Jeg tror nu nok jeg vil gå efter et kompromis på termodugen og så investere i noget mere solvarme. Med mindre man ikke har plads til flere solfangere
Selv har jeg er 400 tæppe og synes at det fungere fint, men nu har jeg ikke prøvet andet
personligt kunne jeg bedre tænke mig noget mere solvarme effekt, for at kunne start sæsonen lidt tidligere, og her tror jeg man vinder mere ved og have mere effekt på solfangeren.