Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: dårlig service ved poolradgiveren.dk

dårlig service ved poolradgiveren.dk 10 jul 2015 16:47 #5810

  • manta400
  • manta400's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Forumbruger
  • Indlæg: 14
her er denne mail jeg sendte til dem torsdag d 9/7.. jeg har ikke hørt fra dem eller set min vare jeg mangler..

"hej jeg bestilte 3 vare fra jeres web shop d 26/6/2015.. Ordre nummer: 41541.. da de ikke var kommet d 1/7 ringet jeg til en rar dame kl var ca 16,30 hun sagde at i vil ringe til bage det skete så ikke.. d 2/7 ringet jeg igen og i ringet ikke til bage.. d 3/7 gad jeg ikke ringe og mine vare kom så :)..

men der maglede 1 af de 3 ting jeg bestilte.. jeg ringet så til bage til den rare dame og hun sagde i vil ringe.. nu har vi så den 9/7 og jeg har ikke hørt fra jer.."

jeg arbejder selv ved et firma hvor vi lever af og sende og modtage vare med post og fragt... og jeg har da aldrig oplevet så dårlig service nogle steder..

mvh
Emnet er blevet låst.

dårlig service ved poolradgiveren.dk 10 jul 2015 19:07 #5811

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
Du har helt ret - DET ER AL AL FOR DÅRLIGT :(
Jeg lader dette indlæg være - REN UNTAGELSESVIS - selvom det intet har med debatforummets virke at gør,e men med detailforretningen - for at vise at detailforretningen ikke er bange for kritik, for det skal der til når noget ikke gøres godt nok
Så den berettigede kritik og skideballe fra mig er givet videre

Læs imidlertid vores FORUMREGLER.
Vi ønsker at opretholde Forummet som et rent hjælpe og debatforum hvor alle yder den hjælp og støtte de kan og vi vil derfor ikke bruge forummet til hverken berettiget eller uberettiget kritik - til ros eller ris af hverken andre firmaer eller os selv. ( ros til de mange der ulønnet bruger en del af deres fritid til at hjælpe og vejlede andre brugere er selvfølgelig velkommen
Kritikforummer findes der mange af og de har sikkert deres berettigelse. Men det er disse andre forummer man må bruge

Vi har derfor fra start fastsat den forumregel, at dette forum ikke skal være et kritik forum eller et forum hvor der uddeles ros eller ris til rettet mod hverken andre firmaer eller os selv
B
Emnet er blevet låst.
Tid til at oprette siden: 0.160 sekunder