Jeg kan læse mig frem til, at flere fra denne tråd (godt nok en tråd af ældre dato), har en dolphin støvsuger. Jeg har for en måned siden overtaget et hus med pool, hvortil der hørte en dolphin easykleen med. I dag da vi satte den i vandet, virkede den ikke. Er der nogen der har bud på hvad der kan være galt?
Jeg er helt ny i det her med pool, men har googlet mig frem til, at sådan en frækkert er forholdvis dyr, så det kunne være rigtig dejlig, hvis den kunne fikses.
Den har virket upåklageligt til nu. Den sidder i stik og der er lys i "power supply". Jeg kan umiddelbart ikke se nogle 'fejl' på ledningen.
Jeg kan læse mig frem til at nogle smider posen i vaskemaskinen. Vi har kun haft skyllet den med en vandslange. Kan det være fordi posen skal vaskes ordenligt, at den støvsugeren slår fra?
Derudover kom jeg i dag til at tænde den i en anden rækkefølge end vi plejer. Jeg satte det blå stik i "power supply" og trykkede på "on", jeg fandt ud af, at strømstikket ikke sad i, så jeg satte strømstikket i mens den stod på "on"- iøvrigt stod støvsugeren stadig på poolkanten- havde ikke lige tænkt på at sætte den ned :/ . Jeg hørte ingen lyd fra hverken støvsuger eller power supply, da der kom strøm i. Men kan dette lille 'stunt' have medført til en kortslutning???