Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Diverse gadgets
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Dekorationer til din pool

Dekorationer til din pool 27 Jan 2015 16:09 #5229

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
og Christian
det du troede var et tæppe - termodug- var altså en figur der var på bunden af poolen :laugh: men ok det kunne godt ligne et tæppe med en figur
og det med din tæppemand er mere kompliseret end som så - hvorfor tager for lang tid i en mail, men ring til mig midt i febr. så er jeg hjemme og vi kan snakke om det
B
Sidste redigering: 27 Jan 2015 16:11 af Bjarne.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Dekorationer til din pool 23 jul 2015 21:58 #5872

  • cristian
  • cristian's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platin Forumbruger
  • Indlæg: 87
  • Modtagne Tak: 3
Hej Bjarne min tæppemand må være gået død i Projektet med at lave deko måtter til Pools, for jeg har ikke hørt fra ham siden - men jeg har fået en sponsor på mit projekt og har fået en rest af en blå liner - så jeg kan lave mit eget forsøg med den .

Nu mangler jeg bare farverne - da det nok ikke skal være datterens vandfarver der skal bruges, hvad skal jeg så bruge

Den skal ligge nede på bunden - så den skal jo kunne tåle lidt klor.
45m3 Vita pool hvid...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Dekorationer til din pool 23 jul 2015 23:24 #5873

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
Sådan en stump blå lner kunne du da få fra mig B)
Hvis du skal lave dekorationer skal du bruge flydende farvede pvc folier - og de fås kun 1 1 ltr. dåser der koster et eller andet i retning af 250 kr. dåsen. Så du skal afgøre hvor mage farver du skal bruge og hvilke farver. Hvis det er farver udover de normale blå-hvide -grønne, skal de hentes hjem fra Italien og så bliver de dyrere

Og så skaldu bruge niget specielt kontraktlin til blødgjort pvc for at kunne kjlæbe det til en glasfiberbund
B
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.149 sekunder