Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Hul i Intex pool

Hul i Intex pool 31 maj 2013 21:45 #3816

  • HenrikV
  • HenrikV's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Forumbruger
  • Indlæg: 14
Jeg har en 16.000 ltr Intex pool (står ovenpå jorden)
Jeg har netop fyldt vand i den i dag og har nu til min skræk opdaget at der er et hul i siden 20 cm over bunden.
Kan man på nogen måde lappe hullet udefra?
Jeg vil nødig smide alt vandet ud og da det lige er kommet i er det så koldt at man ikke kan være i vandet og lappe hullet indefra.

Mvh
Henrik
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hul i Intex pool 31 maj 2013 22:23 #3817

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
du kan bare lappe den indenfra. der findes undervandlim til det formål. se linket

www.swimmingpool-danmark.dk/webshop/search
B
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hul i Intex pool 31 maj 2013 22:43 #3818

  • HenrikV
  • HenrikV's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Forumbruger
  • Indlæg: 14
Hej Bjarne

Ja men problemet er som jeg skriver at vandet er SÅÅ koldt, fordi det lige er kommet i, at det er fuldstændigt umuligt at opholde sig i det.
Kan man købe det sæt i Frederiksværk afd af Berle pool?

Mvh
Henrik
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hul i Intex pool 31 maj 2013 23:28 #3819

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
Det kan man

For at koorigere en fejlopfattelse hos nogle brugere af forummet, så vil jeg bryde vores kodex om ikke at omtale andre firmaer lidt
For en god ordens skyld, så har Poolraadgiveren i Frederiksværk INTET OVERHOVED PÅ NOGEN MÅDE at gøre med Berle. Bygningerne var i perioden fra 2008 til 2012 udlejet til Berle, hvorefter jeg i 2013 overtog mine bygninger igen og startede mit gamle firma op igen
Frederiksværk er Poolrådgiverens egne bygninger som vi har haft i 40 år og hvorfra vi har drevet vores selvstændige forretning igennem alle disse mange år.
På nettet via google map m.v reklamerer Berle ganske vist med at de har en afd. i frederiksværk, men det passer altså ikke - har prøvet at få dem til at holde op med det, men det er ikke lykkedes endnu
B
Sidste redigering: 31 maj 2013 23:32 af Bjarne.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak: HenrikV

Hul i Intex pool 07 Jun 2013 17:02 #3859

  • Bino
  • Bino's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platin Forumbruger
  • Indlæg: 319
  • Modtagne Tak: 38
Hej Henrik
Du har sikkert fundet en løsning, jeg havde samme problem og kunne ikke rigtig få lappen til at sidde fast pga vandtrykket. Hullet var også i bunden ca 120cm under vandoverfladen, jeg endte med at tømme ud til ca 40 cm tilbage og så lappe indefra. Har erfaret at huller lappet udefra, også skal lappes indefra når vandet er til at være i. Ellers kan de gå løse igen.

Hilsen Brian
Hellere minipool
end...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hul i Intex pool 07 Jun 2013 20:13 #3860

  • HenrikV
  • HenrikV's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Forumbruger
  • Indlæg: 14
Hej Brian

Ja jeg endte med nogenlunde den samme løsning som dig. Jeg havde heldigvis en pool magen til min egen liggende (en jeg købte til min bror brugt) og pumpede vandet over i den og lappede så min egen pool, og derefter pumpe vandet tilbage. Det tog så lige en weekend, men jeg slap for at smide vandet ud, og ENDNU vigtigere: Jeg slap for at hoppe ned i det kolde vand endnu en gang. Jeg valgte så at sætte en lap på både inderside og yderside, og det holder fint :-)

Mvh
Henrik
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.211 sekunder