Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Supersticks i forskimmer på pumpen??

Supersticks i forskimmer på pumpen?? 08 jul 2016 14:45 #6925

  • freezer20
  • freezer20's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platin Forumbruger
  • Indlæg: 66
Hej orakler :-)

Idag pillede vi varmecoveret af poolen for første gang i 10 dage. Normalt har vi det af væsentlig oftere, men vejret har jo ik været til de vilde poolfester ;-)
Der var et hint af grønt på bunden i den ene halvdel af poolen, men det fik vi dog hurtigt styr på. Vi har en dispenser der flyder rundt med supersticks i og når vi har vores cover på, så flyder den jo ikke rigtig rundt og jeg tænker at kloren måske derfor heller ikke opløses så nemt?! Jeg tænker bare at den måske opløses bedre når den skvulper rundt i vandet og der er noget bevægelse i?? Måske det bare er mig der tænker sådan ;-)

Klorværdien var lige til den lave side, men er fin nu og pumpen kører for fuld drøn, så jeg kan få den sidste uklarhed væk.

Mit egentlig spørgsmål er, om man kan smide en superstick i forskimmeren til pumpen?? Den eneste bekymring jeg sådan umiddelbart ville ha, var at når den var opløst, så kunne plastikken blive suget ind i pumpen eller spærre for flowet. Hvad er jeres syn på dette? Er det no-go eller?

På forhånd tak :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Supersticks i forskimmer på pumpen?? 09 jul 2016 00:00 #6933

  • Bino
  • Bino's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platin Forumbruger
  • Indlæg: 319
  • Modtagne Tak: 38
Køre din pumpe ikke regelmæssigt selv når du har cover på. For så burde den jo fordele klor i vandet.
Hellere minipool
end...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Supersticks i forskimmer på pumpen?? 09 jul 2016 08:30 #6934

  • freezer20
  • freezer20's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platin Forumbruger
  • Indlæg: 66
Jo selvfølgelig gør den det, men som jeg skrev, så ligger flyderen jo helt stille og fast, når coveret er på.....og var derfor i tvivl om hvorvidt den afgav ret meget klor, når den ikke kunne flyde frit rundt. DERFOR.......ville jeg høre om nogen havde prøvet at ha den i forskimmeren og om der kunne ske noget ved det.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Supersticks i forskimmer på pumpen?? 09 jul 2016 13:39 #6935

  • Bino
  • Bino's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platin Forumbruger
  • Indlæg: 319
  • Modtagne Tak: 38
Ok jeg har ikke haft problemer med flyder som ligger under cover. Det var dog kun en kort 3 uger periode. Ellera bruger jeg ikke sticks.
Hellere minipool
end...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.146 sekunder