Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Hjælp til et helt poolprojekt

Hjælp til et helt poolprojekt 25 Jan 2009 15:12 #62

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
Posted - 23 feb 2008 : 19:36:43

Hej.

Vi er efter et par års overvejelser, blevet enige om at anskaffe os en pool.
Vi har meget svært ved at få noget konkret svar på hvad vi skal vælge, der er jo mange forskellige typer, mange forskellige forhandlere samt meget forskelligt tilbehør.

Vi er kommet så langt at vi gerne vil have en oval pool, der måler cirka 8 x 4 x 1,5 (den skal kun bruges som "hygge-pool"). Desuden er vi også kommet frem til at den skal opvarmes via solfangere.

Nu er det så alle spørgsmålene melder sig:

1. Hvor får vi en god pool til fornuftige penge?

2. Hvilke pumper, skimmere osv skal bruges til denne størrelse pool?

3. Skal vi bygge selv eller er det pengene værd at lade andre montere?

4. Hvor store solfangere har vi brug for til denne størrelse pool?

Det var dem jeg kunne komme i tanke om lige nu, men der gemmer sig endnu flere spørgsmål et sted inde bag ved.

Jeg håber at få lidt hjælp, send mig evt. en mail på Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..
På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Ditte

bjarne



528 Posts
Posted - 24 feb 2008 : 12:59:56

Det er alt for stort og bredt et emne til at blive behandlet i debatforummet. Debatforummet er til konkrete problemer / problemstillinger. Det du har behov for, er hjælp til et helt poolprojekt og det kan du kun få ved enten at engagere poolrådgiveren som konsulent eller ved at tage kontakt til en udførende poolentreprenør / poolfirma der så kan give dig et tilbud

Bemærkningerne står selvfølgelig for min egen regning. Hvis der er deltagere i forummet der vil gå ind i spørgsmålene, så er det muligt du kan få støtte fra dem


bjarne



528 Posts
Posted - 24 feb 2008 : 13:02:39

p.s
for at kunne hjælpe dig, skal hele,projektet gennemgås nøje med dig, således at dine konkrete behov og muligheder bliver synliggjort, og alene denne process er for stor til et debatforum. Man må nødvendigvis sidde overfor hiannanden og snakke det hele igennem
B
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.186 sekunder