Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Så er swimmingpoolen åben og gjort klar

Så er swimmingpoolen åben og gjort klar 13 maj 2016 09:58 #6459

  • henningdalgaard
  • henningdalgaard's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platin Forumbruger
  • Indlæg: 81
  • Modtagne Tak: 5
Har heller aldrig brugt PH+.
Bruger kun en sjat svovlsyre en gang i mellem og en tempostik. Så plejer pengene at passe. Men der er nok forskel på vandet fra vandværket etc. Og så er mit cover ikke gennemsigtigt (Lamelcover med skumfyldte lameller). Det sparer nok også på forbruget pga lav uv stråling og sollys.
Henning Dalgaard
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Så er swimmingpoolen åben og gjort klar 31 maj 2016 14:27 #6595

  • danieldk
  • danieldk's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Forumbruger
  • Indlæg: 7
Vi dumper overskud fra planfangerne på taget i vore lille 16m3 intex pool. Her forleden var den oppe på 38c hvilket er for varmt ( konen har dog en anden mening). Da den ikke er isoleret og vandmængden er lille så svinger det meget. 2 dage med sol og varme nætter så er den varm. 2 dage med skod vejr og den er 26 igen. Jeg spændt på at se hvad den kan nå til sommer, jeg forventer at skulle lave noget hvor jeg kan ventilere overskudsvarmen væk når bassinet er over 33c.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Så er swimmingpoolen åben og gjort klar 31 maj 2016 14:51 #6600

  • freezer20
  • freezer20's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platin Forumbruger
  • Indlæg: 66
38 grader?? Ja det vil jeg nu også mene er for varmt :-)

Vores er lige nu 24 grader i bunden og hvis der ikke lige er cirkuleret fornylig, så er temperaturen i toppen på 27 grader en dag som idag. Det er meget passende til os, da vi godt kan li at blive kølet en smule ned.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Så er swimmingpoolen åben og gjort klar 31 maj 2016 14:58 #6601

  • danieldk
  • danieldk's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Forumbruger
  • Indlæg: 7
Ja jeg ville også have det bedst omkring de 28c - har så lige fundet ud af at lineren faktisk ikke kan tåle at være meget mere end 27c- så det er jo et godt argument over for konen :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.164 sekunder