Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Swimmingpool Danmark

Swimmingpool Danmark 11 jul 2009 15:02 #526

  • Mads M
  • Mads M's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
  • Indlæg: 851
  • Modtagne Tak: 90
Hejsa

Det lyder rigtig spændende med et nyt swimmingpool fima i Danmark, det vil skabe mere fokus på pris og kvalitet på det danske marked.

Så tillykke med den nye forretning, trorde eller at du var gået på pension, men det viser jo bare hvor meget du brænder for branchen og kvaliteten omkring den :)

Men der til skal det også siges, at med min erfaring inden for området kan man let brænde sig og komme galt afsted. I og med, at du ikke sælger til private mener jeg ikke at du har nogle problemer med poolrådgiverens politik. Men der kan være andre i forummet som mener noget andet :( ?

Men nu kender jeg dig også og ved, at du holder hvad du lover og er ikke i tvivl om at du vil udnytte din position. Men synes at du skal give forummet en forklaring, for at undgå misforståelser blandt medlemmerne.

Personeligt synes jeg at det er ok !
Mvh. Mads
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv:Swimmingpool Danmark 11 jul 2009 17:56 #530

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
Det har været en lang proces for mig, men drevet af det forhold, at det koster ca. 50.000 om året at drive det gratis forum med googlereklamer etc etc, så har jeg måtte tage stilling til den økonomiske situation. Skulle det være brugerbetaling for forummets brugere, eller skulle økonomien sikres på anden måde.
Da Poolrådgiverens oprindelige konsept var og stadig er, at det skal være et gratis debat og hjælpeforum har jeg valgt at fasholde denne indstilling og sikre økonomien på anden måde
Det frie og uafhængige forum mener jeg imidlertid stadig er opfyldt i forhold til swimmingpoolejerne, idet jeg ikke vil sælge direkte. Swimmingpool-Danmark er dermed bare et ud af mange grossistfirmaer hvor man kan købe ting
Ud over denne specielle omtale af Swimmingpool-Danmark, vil det fremover - i lighed med alle andre - være forbudt at reklamere for andet end produkter. Se forummets regler

Vil swimmingpool-Danmark i fremtiden reklamere, må det ske på samme vilkår som alle andre grossistfirmaer der jo mod betaling kan reklamere på siden.

Det eneste sted hvor oprettelsen af Swimmingpool-Danmark kan være svær, er i forhold til de kunder som jeg udfører konsulentarbejde for og som jeg udarbejder Udbudsmateriale til.
Da jeg i disse udbud ikke kræver bestemte mærker eller "Brands" men kun produkter der kan enten det ene eller det andet og som er af en bestemt høj kvalitet, så mener jeg uafhængigheden er sikret, idet disse krav opfyldes af flere forskellige mærker og brands.
Det Swimmingpool-Danmark sælger bliver dermed bare et mærke ud af mange, som poolbyggerne kan vælge imellem når de afgiver tlbud og bygherren kan derefter foretage en selvstændig vurdering af de indkomne tilbuds forskellige kvaliteter og priser

Men det kunne være rart få få lidt feetback på hvordan brugere, poolfirmaer og bygherrer ser på denne problemstilling
B
Sidste redigering: 11 jul 2009 18:05 af Bjarne.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv:Swimmingpool Danmark 13 jul 2009 22:56 #539

  • Altmuligmand
  • Altmuligmand's profilbillede
Hej Bjarne.

Jeg synes det er ok. :laugh: Det er godt gået:P
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.169 sekunder