Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Under denne kategori kan Poolrådgiverens brugere sætte privat, poolrelateret udstyr til salg.
Du skal være registreret på siden, og være logget på, for at kunne benytte dig af dette.

Når dit udstyr er solgt, vil det være fint, om du kan skrive "Solgt" efter din overskrift. Det gøres ved, at rette det FØRSTE indlæg i tråden, og her ændre overskriften.

EMNE: Hus med pool i Farum sælges

Hus med pool i Farum sælges 26 Sep 2016 15:48 #7149

  • Malling
  • Malling's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Expert Forumbruger
  • Indlæg: 30
Vi sælger vores hus med en 30.000 l dejlig pool. Tænkte, at der måske i dette forum er nogen, som kunne være interesserede. Ellers er poolen noget, ejendomsmægleren neddrosler overfor potentielle købere, hvilket jeg egentlig synes, er synd!

2016-09-2615.41.52.jpg


Det er til salg gennem Nybolig. Se resten af boligen her:
www.nybolig.dk/villa/3520/farumgydevej/270179/3520018

Mvh Peter
Sidste redigering: 26 Sep 2016 15:51 af Malling.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hus med pool i Farum sælges 10 Okt 2016 10:01 #7156

  • henningdalgaard
  • henningdalgaard's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platin Forumbruger
  • Indlæg: 81
  • Modtagne Tak: 5
ja, det er underligt at det skulle være et minus - især hvis den er velfungerende og evt har solvarme koblet på.
Henning Dalgaard
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hus med pool i Farum sælges 23 Okt 2016 22:08 #7160

  • Malling
  • Malling's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Expert Forumbruger
  • Indlæg: 30
Nu har han helt fjernet poolen fra salgsmaterialet, inkl billedet af den. Der havde været nogen og kigge på huset i dag, hvor han måtte forklare at de jo bare kunne fylde den op. Hvor er det synd! Fatter ikke en dyt.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hus med pool i Farum sælges 26 Okt 2016 15:18 #7161

  • henningdalgaard
  • henningdalgaard's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platin Forumbruger
  • Indlæg: 81
  • Modtagne Tak: 5
Om poolen giver eller tager værdi fra boligen afhænger nok også af hvor godt den er integreret i resten af boligen og grunden. Det er ikke uvæsentlig om den virker som et naturlig element, eller mere som en tilføjelse, da en tidligere ejer ønskede sig en pool. (Kender ikke din pool)

Hvis jeg var dig ville jeg ikke skjule noget. Hellere få vist den frem (de reelt interesserede ser den jo alligevel når de kommer ud og ser grunden). Og du taber helt dem, for hvem det kan være et plus med en pool (det var det for mig selv - selv om det var en gammel pool, der skulle renoveres). Find evt nogle gode sommerbilleder af pool i ikke-overskyet vejr. Fortæl om evt solvarme og andet lir. Og om omkostningerne (mange tror det er meget dyrt at holde pool).

Og så ville jeg tydeligt skrive at sælger gratis tilbyder at nedlægge poolen inden overtagelse såfremt køber ikke ønsker at gøre brug af poolen. På den måde skræmmer du ikke nogen væk samtidig med at du får fat i dem, der ser poolen som et plus. Selvfølgelig træls at skulle fylde poolen op, men i det store perspektiv koster det ikke ret meget, og du kan måske sælge lidt stumper inden du fylder den op med jord.

Håber det kan bruges til noget. Måske andre har input. Lad os vide, hvordan det går :cheer:
Henning Dalgaard
Sidste redigering: 26 Okt 2016 15:28 af henningdalgaard.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hus med pool i Farum sælges 26 Okt 2016 15:37 #7162

  • Malling
  • Malling's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Expert Forumbruger
  • Indlæg: 30
Det var måske slet ikke nogen tosset ide! Det har jeg slet ikke tænkt på - at man eksplicit kunne tilbyde at fylde poolen op u/b, hvis køber ikke ønsker den. Og så ellers reklamere med den. Er der nogen, som har en ide om, hvad det vil koste at fylde en 4x8 m pool op? Eller hvem man kunne indhente tilbud fra?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hus med pool i Farum sælges 26 Okt 2016 17:55 #7163

  • Mads M
  • Mads M's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
  • Indlæg: 851
  • Modtagne Tak: 90
Jeg vil nok også gøre som Henning, rigtig mange folk har også en total forkert opfattelse af hvad det vil sige at have pool.

Her er lidt af folks påstande om pools, som du skal vende til noget positivt:

1) Folk tror at en pool koster rigtigt meget tid, jeg går selv op i at tingene skal se ok ud. Så når folk siger at om jeg ikke bruger meget tid på poolen, er mit svar at jeg bruger mindre tid på den end på min ca. 900m2 store plæne og det er sandt! og poolen ser altid ren og pæn ud, plænen der imod kan have mælkebøtter osv.....

2) "Det er dyrt at have pool" - hmm definer dyrt - hvis den kun er opvarmet med solvarme er det ikke det helt vilde hvis man har en god styring. Jeg har ingen idé om hvad min pool koster i drift, men var det meget ville jeg helt sikkert vide det :)

Bruger ca. 10kg klor + 1/2 spand temposticks + 20kg svovl syre + diverse små ting pr. sæson. Mit råd kom med et realistisk bud på driften af din egen pool, på en jævn dansk sommer.

3) Mange folk ved ikke hvad det indebære at have en pool, de tror det kræver den store kemi eksamen osv...... men hvis folk ellers holder sig til ustabiliseret klor og sund fornuft + dette forum er det godt på vej. Rigtig mange bliver faktisk forbavset over hvor simpelt det er og ender faktisk med at blive glad for at have den.

Hvis du skulle få en køber i nettet der bare er lidt ved ved ikke, så få dem eller mægleren til at ringe til mig. Jeg skal nok forklare alt osv..... hvad det vil sige at have pool osv......

At fylde den med sand er svært at sige, sandet koster ikke ret meget i sig selv. Det er mere transporten der koster, sådan en vognmand snupper rask væk 700kr/t her i Aalborg. Sandet tager han ca. 30kr/m3 for så det er ikke dyrt.

Men få et tilbud fra en vognmand på sand til opfyldning.
Mvh. Mads
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hus med pool i Farum sælges 31 Okt 2016 09:51 #7177

  • Malling
  • Malling's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Expert Forumbruger
  • Indlæg: 30
Tusind tak for de gode tips - dem har jeg ladet gå videre til mægleren. Også tak for tilbuddet om at ringe til dig, Mads.
Mvh Peter.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder