Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Diverse gadgets
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Trådløst termometer - noget bras?

Sv:Trådløst termometer - noget bras? 25 Jun 2010 00:31 #1314

  • leif
  • leif's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platin Forumbruger
  • Indlæg: 69
  • Modtagne Tak: 4
Jeg har tøjret min føler på langsiden af pool'en længst væk fra modtageren. Med føleren tættest på modtageren ser det ud til at pool-kanten skygger for signalet.

Hvis nu det går helt galt med fugning så hus eller pakning tager skade, har jeg - vistnok - stadig stumperne fra min "gamle" sensor liggende (hvor printet er ødelagt af tæring).
/Leif
/Leif
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv:Trådløst termometer - noget bras? 25 Jun 2010 06:07 #1315

  • Ole
  • Ole's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 650
  • Modtagne Tak: 55
Tak for opmuntringen - Jeg TROR den holder tæt indtil videre - og ja signalet kommer og går. Jeg havde ikke tænkt på det med poolkanten. Det er jo også en "beton-forhindring".
Ole Kristensen
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv:Trådløst termometer - noget bras? 28 Jun 2010 17:11 #1324

  • Ole
  • Ole's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 650
  • Modtagne Tak: 55
32,3 grader her til eftermiddag... I følge mit "problembarn". Det måler jo sådan set helt fint, når det ellers virker.

Jeg synes bare den ligger dybere og dybere i vandet, og displayet er begyndt at blive lidt "dugget". Slet ikke gode tegn....

Jeg har derfor besluttet 2 ting:

1. Den dag den "drukner" igen, får de den lige i synet med krav om pengene tilbage! Jeg forventer dog ikke for meget.

2. For ikke at det ikke skal blive alt for nedtursagtigt den dag den drukner, har jeg bestilt et helt nyt, mage til Bardur's. Bestemt ikke med økonomi for øje, men man skal jo også tænke på blodtrykket!
Ole Kristensen
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv:Trådløst termometer - noget bras? 28 Jun 2010 18:29 #1328

  • Bardur
  • Bardur's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Guld Forumbruger
  • Indlæg: 52
  • Modtagne Tak: 5
Nej!!! Du har ikke købt et? Du kan få mit det ligger på bunden i poolen og du kan selv dykke ned efter det, sikke noget f..... bras........!













Nej! laver bar fis, velkommen til klubben håber du bliver lige så glad for det, som jeg er :laugh:
Pool
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv:Trådløst termometer - noget bras? 28 Jun 2010 19:32 #1329

  • Ole
  • Ole's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 650
  • Modtagne Tak: 55
Det var BARE ikke sjovt, det dér...! Jeg var sgi nær hoppet på den! :unsure:
Ole Kristensen
Sidste redigering: 28 Jun 2010 19:33 af Ole.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv:Trådløst termometer - noget bras? 03 jul 2010 13:41 #1380

  • Ole
  • Ole's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 650
  • Modtagne Tak: 55
Nu har jeg fået det nye termometer som Bardur omtaler, og det virker perfekt.

I mellemtiden nægter det "gamle" at dø. Det ligger lidt tungt i vandet, men det har det nu gjort i en uge, og der ser ikke ud til at være kommet vand ind... Jeg har endda provokeret det ved at tilte det, tjatte lidt til det, og lade det komme i "skærsilden" ved at lade det flyde ind i skimmeren og ligge der og hoppe rundt i flere dage. Er det ikke bare typisk.

Så nu er jeg den næsten-lykkelige ejer af ikke mindre end to funktionelle trådløse termometre. Hvor meget mere ekstravagant kan det blive?
Det nye har jeg dog pillet batterierne ud af og pakket ned i sin papkasse igen indtil videre, men det er IKKE langt væk. Bare til skræk og advarsel for det andet, hvis det skulle få gode ideer om at gå itu... ;)
Ole Kristensen
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.154 sekunder