Du kan sagtens lappe poolen mens der er vand i, det kræver et special lappesæt det fåes hos alle prof. forhandlere
Nu har jeg ikke prøvet og lappe en liner endnu, men har hørt at det er ganske simpelt. Smør special limen som følger med på en lappe som man har klippet til så den passer efter sprækken eller hullet, dyk ned
og sæt lappen på lækagen og læg her efter noget tungt oven på som selvfølgelig ikke laver hul i lineren (f.eks. en flise med slået kanter). Lad det hele hvile i et døgn og lappen skulle sidde fast. Men du skal have rettet folden ud der hvor revnen er ellers er det umuligt og lappe hullet.
Dit andet problem med folder er lidt mere tricky
for jeg vil mene at du har lavet bunden ok, og efter som at du har rettet alle folder ud burde der ikke komme nye. Jeg husker da vi fyldte vores pool efter at der var kommet 5 cm vand i var det umuligt og rette mere på lineren, så jeg vil da ikke mene at dine børn kan flytte rundt på den når de bader.
Men jeg ved ikke om stål væggen kan bevæge sig under badning så lineren forskubber sig, der er jo mange kræfter bag sådan en gang vand.
Det kan være Bjarne med hvad problemet med folderne er.
Ved forkert kemi eller høj temperatur vil en liner kunne rynke, men lige frem ligge sig i folder har jeg ikke hørt om.