Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Ny liner i gammel (fra 1984) pool

Ny liner i gammel (fra 1984) pool 02 Sep 2011 07:57 #2711

  • elsbeth
  • elsbeth's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Forumbruger
  • Indlæg: 11
Min pool er stadig utæt. Der er fundet en revne i lineren i bunden af poolen, men selv efter reparation af denne revne bliver vandet ved med at sive ud, dog noget langsommere nu. men det betyder jo bare at der er flere revner, og de er MEGET svære at få øje på selv ved brug af farve. Det betyder jo så, at der skal ny liner i. Poolen er 6 x 10 m og oval med stål i siderne og flamingo i bunden (Silverpool).

VVS-manden som er den eneste her i omegnen der ved lidt om pools foreslår at jeg får lagt ny armeret liner i som bliver svejset på i strimler. Aldrig hørt om, men han siger det er pænt og holdbart og lineren er ca. 1,3 (?) millimeter tyk og kan svejses på stålsiderne.

Men er der nogen der kan fortælle mig, hvad den type liner ca. koster? Bare så jeg har lidt fornemmelse af hvor man er henne prismæssigt. Vi taler ikke arbejdsløn og opretning af stålsiderne og hvad ved jeg. Blot en nogenlunde ca. pris for den type liner.

På forhånd tak.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Ny liner i gammel (fra 1984) pool 04 Okt 2011 08:41 #2718

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
en almindelig std. liner til din pool koster mellem 10 og 12.000 kr og den vil holde ca. 15 år plus/minus


At lægge en svejst liner i en stålpool er ikke økonomisk overhoved
B
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.177 sekunder