Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Utæt pumpe

Sv:Utæt pumpe 21 Jun 2010 14:16 #1287

  • BLN
  • BLN's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Forumbruger
  • Indlæg: 12
  • Modtagne Tak: 1
Så er der nogle forhandlere der har misforstået noget, for den jeg købte blev solgt som en poolpumpe. Jeg har faktisk set at den også kan bruges til fiskebassin brug, fabrikanten hedder jo også 'Pond & Pools'. :)

Der er en del forhandlere af pooludstyr som netop sælger denne pumpe, så det er lidt trist, at de sælger udstyr som åbenbart slet ikke kan holde.

Jeg havde så meget bøvl med både forhandleren og importøren, at jeg ikke orker det en gang til. Det er børnene det går ud over, de gik jo hele sidste sommer og kiggede på et bassin som de ikke kunne få lov til at bade i, pga. defekt pumpe. I mellemtiden prøvede jeg endda også via en lokal poolforhandler at få et leje hjem til mig, men de opgav også, importøren kunne ikke levere det.

Nu tager jeg lejet fra min reservepumpe, og ser hvor længe det holder. Alternativt skal jeg ud og købe ny pumpe. Kan I anbefale en? Det skal sevfølgelig være en hvor man kan få reservedele til uden problemer, samt være stabil. ;)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Utæt pumpe 11 maj 2012 21:35 #2985

  • jan886
  • jan886's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Ny i forum
  • Indlæg: 1
hej jeg ved godt at det er et gammel spørgsmål men der sidder nok nogle med samme problem, jeg har prøvet det samme
og det er meget svært og finde nye pakninger så jeg gjore sådan jeg tog den pakning der ser ud som gummi med fjedren og sleb der på en meget fin slibesten til knive, pakning er af kul på den side der presses mod keamik bøssening,og efter dette var den tæt hiljen jan
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.161 sekunder