Nu her et år senere, står jeg desværre med nøjagtigt det samme problem. Jeg havde sidste år en masse bøvl med at skaffe et nyt leje, faktisk så fik jeg det aldrig, men det endte i stedet med at jeg fik en helt ny pumpe. Dog havde det taget så mange måneder før jeg fik en ny pumpe, at sæsonen nu var slut, så jeg fik aldrig afprøvet den nye pumpe, før nu. Den nye har ikke engang kørt én uge, før den også blev utæt, nøjagtigt det samme sted som den sidste.
Jeg ved godt det ikke er en professionel pumpe, men er det virkelig så skidt et produkt jeg har købt?
Eller kan jeg selv være skyld i det, ved at bruge pumpen forkert, men jeg kan dog ikke lige forestille mig hvordan jeg skulle have båret mig ad med det. Jeg har en timer på pumpen, så den aldrig kører mere end 2 timer ad gangen, og pumpen står godt nok udenfor, men den står tørt.
Jeg kunne evt. tage lejet fra min reservepumpe, som umiddelbart er identisk, pånær at den ikke er på 0.55 kw også, men kun på 0.45 kw, men så ender jeg garanteret bare med at være ejer af to utætte, men ellers nye pumper - ja min tro til dette pumpefabrikat er ikke længere så høj.