Mange tak for hurtigt svar
Det fører mig faktisk noget videre, og det belyser egentlig ét af problemerne ved at skulle vælge pool, nemlig at det virker uigennemskueligt, hvor tykke de respektive stålvægge er. Hvordan søren finder man ud af det - skal man virkelig ringe rundt til samtlige de forhandlere, hvor man har set en form/størrelse/whatever, der "måske" kunne være interessant for at høre, hvordan det forholder sig, eller overser jeg bare noget?
Jeg ved så nu, at det er NU, vi skal beslutte os for en nedgravet stålpool - det kunne jeg jo nok være kommet frem til, men - men
Vi havde tænkt, at overdækningen og evt. isolering skulle forlænge badesæsonen til måske oktober måned med, med lidt held - vi er ved at få sat solvarmepaneler op, og vi kører med brændefyr, som efter planen skal være med til at holde badevandstemperaturen oppe - specielt i ydersæsonen, så jeg antager, at noget isolering ville være på sin plads?
Og hvad er så bedst?
Umiddelbart har jeg set på Toscana som nedgravningspool - 4,16x8 x 1,5 m dyb - men er jeg dog lidt bekymret for, om den er for billig, hvis du forstår, hvad jeg mener. Som udgangspunkt ville jeg bestille min. 0,8 liner i stedet for den på 0,6, den åbenbart leveres med som standard.