Hej Lomholt
Tak for din ros, men nu er jeg vist lidt bagefter men har selv været ved og åbne min pool idag
så nu håber jeg at vandet er klart til i morgen.
Men jeg må desværre ikke lave henvisninger her inde, men jeg kan sige så meget at de fleste pool firmaer fortager cyanur tests på vand. Det plejer endda og være gratis hvis man er kunde i der, jeg kan anbefale og købe 3 urinprøve glas de koster ca. 7kr stk. Det er selvfølgelig lidt dyre end at bruge en 1/2 vandflaske, men når det kommer til porto ja så kan de 3 glas sendes i en boblekuvert og det er billigere end og sende en flaske.
Men hvis du selv kan tage ind med en prøve ja så bliver det jo ikke billigere.
Jeg har selv et testsæt til cyanur, man kan både få et strips sæt (kan ikke anbefales) og et pille. Jeg har selv et pillesæt mest for sjov og læring, men hmmmm ja en fotometrisk test hos et pool firma er nu at fortrække.
Vil sige det sådan med pille sættet til cyanur som jeg har, er lige så stor chance for at gætte cyanur værdien som en jordermoder har ved og fastsætte barnetsvægt ved og mærke på en kones/kæreste mave hmmmm jeg TROR at betteskid vejer 1800 gram
sådan er det også med cyanur testen.
Men borset fra det så kan jeg kun anbefale pillegtestsæt til klor og pH, strips og dråbe sæt er for upræcise efter min mening.
Mvh. Mads