Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Poolsan

Sv:Poolsan 30 Nov 2009 14:27 #725

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
det er jo altsammen en balancegang der skal sikre,at debatforummet bliver brugt som et - øvrigt gratis - hjælpeorgan og ikke som et reklamemiddel. Det pågældende indlæg fra importøren af Poolsan var alt for meget et rosende reklameindslag - ikke at jeg af den grund mener at midlet er dårligt, hvad jeg ikke kan sige da jeg ikke kender det i paksis.
Det er altid svært når en producent eller importør vil orientere om deres produkter.
Hvis det var en bruger der havde fortalt om sine erfaringer eller som havde foreslået en anden bruger at løse sit problem med midlet, så ville der ikke have været noget problem.
I debatforummethar vi jo løst op for at nævne produkter, idet produktbeskrivelser kan være en del af en rådgivning. Firmaer holder vi os stadig fra i den udstrækning vi kan det.
For dem der mener de er foreholdt noget - hvad intentionen jo ikke er - er her linket til firmaet, således at I selv kan orientere Jer
B
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv:Poolsan 30 Nov 2009 14:29 #726

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
www.poolsan.no/

glemte at tilføje
B
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv:Poolsan 30 Nov 2009 14:47 #727

  • mos
  • mos's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
  • Indlæg: 48
det er OK, Bjarne.

Jeg havde bare ikke fanget at det var importøren selv der var på færde..

Nu er jeg vel ved at fjerne fokus fra indlægget, men siden det næste passer til indlæggets drejning, sender jeg lige et link til svenskernes poolforum, hvor der diskuteres firmahenvisninger. Specielt ejeren (Rickard) af poolforumet, har nogle gode synspunkter.

Se emnet her: Poolforum
Morten Solberg
Sidste redigering: 30 Nov 2009 16:46 af mos.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.159 sekunder