Nu har jeg en korthårsfrisure, der ikke tillader mig den luxus, at have nakkehår der kan stritte.
Men HVIS jeg havde, så ville de!
Spøg til side.
Jeg kender ikke testsættet fra HN Hvis du har et testsæt fra derfra, så bør det vel, ligesom alle andre testsæt, have en brugsanvisning, som bør følges.
Hvis ikke, så er det meget fristende, at sige noget grimt om produktet, og begynde at tale om at "købe for billigt".
De testsæt jeg kender, og som er omtalt i artikler her på siden, er lige til at bruge. Normalt holder jeg sættet op mod en grå eller neutral væg, og det plejer at give et ok resultat. Det er ikke svært at se hvilken gul eller rød nuance vandet skal ligne. I hvertfald ikke indenfor alt for stor margin.
Jeg opfatter at du finder det "pladask" umuligt, at aflæse dit sæt. I så fald er der vel kun én udvej:
Spørg en som har investeret den vilde sum af 200 kr i et "Rigtigt" testsæt, og bed ham måle dit vand, og se så hvad det svarer til på dit
legetøjsalternative testsæt.
Ellers må du henvende dig hvor du har købt det (HN), og bede dem forklare dig hvordan man bruger det.
God fornøjelse.
P.S. Er det ikke lidt koldt at bade efterhånden. Vi er jo langt inde i september...