Jooh måske er faktisk ved og hjælpe en kammerat med og lave det sådan at den kan styre pumpen, det som der lidt er problemet er som jeg husker det at den er lavet til kun at styre ventilen og ikke pumpen.
Dvs. så vidt jeg husker står der ikke noget om i brugs anvisningen at den kan styre en pumpe og hvordan den tilsluttes, problemet er nemlig hvis styringen ikke har en korrekt hysterese vil man kunne slide pumpen op ret hurtigt.
Hysterese for dem der ikke ved det, er en sikring imod at en pumpe eller ventil hele tiden vil stå og skifte og gå i selvsving. Dvs. at der skal være indprogrammeret eller lavet i elektronik, at når pumpen tændes skal diffrens temperaturen være f.eks. 6 grader og når den slukkes f.eks. 4 grader.
Hvis tænd og sluk temperaturen var den samme, ville pumpen eller ventilen komme til og vandre fra on->off og off->on osv.....på en uheldig dag. Det er også her at hullerne i ventilen kommer ind, de hjælper faktisk også med og strække hysteresen ud.
Jeg havde en gang brugsanvisningen til din styring, men den er blevet væk så hvis du har tid og lyst må du gerne scanne den ind og maile den til mig. Jeg sender lige min mail adresse på intern mail, så jeg ikke bliver udsat for en masse spam