Tak for svarene
Vi har først overtaget huset for halvanden års tid siden, så dette er vores anden sæson med pool. Det første år havde vi lige præcis en masse problemer med sand og skidt i poolen på trods af at vi har filtreret, kloreret og ph-minuset i stor stil.
Men vi var jo rookies det første år og overtog en allerede åbnet pool og kørte kun en halv sæson. I år havde vi så sat os for at få den "rigtigt" op at køre fra starten.
Men det har ikke været uden problemer må man sige. Først så viser det sig at der er buler i lineren pga. vand. Dette har vi så måtte pumpe ud og da så lineren foldede helt vildt måtte vi tage vandet af den og lægge lineren på plads igen. Dette er nu klaret og vi har fyldt vand i og lineren står så fint nu uden buler
Næste skridt var så at skifte sandet i filteret, og jeg skal da ikke udelukke at det er sket under tømning af sand, selvom jeg tvivler på det.... jeg vælger at tro, med de problemer vi allerede havde sidste år da vi overtog huset, at skaden er sket tidligere....
Anyways, så tak for svaret og du har mig i røret lige om lidt... med de kræfter og "investeringer" vi har brugt på den allerede så skal den altså op at køre...