Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Renovering af gammel betonpool

Renovering af gammel betonpool 09 Mar 2015 15:24 #5254

  • annetteo
  • annetteo's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Ny i forum
  • Indlæg: 1
Vi har overtaget et hus med en "lækker" betonpool som udover en ordentlig omgang oprydning og fjernelse af diverse træer og buske i og omkring poolen også skal repareres. Tror den er belagt med glasfiber, men har ingen idé om det er nemmere og billigere at sandblæse og putte en liner i, eller om man lige sådan lidt midlertidigt kan få den i gang med en mindre (økonomisk) glasfiberrep.?
Er der mon nogen der har et godt bud om muligheder i sådan en balje?

Swimmingpool.jpg
Annette
Sidste redigering: 09 Mar 2015 15:27 af Ole.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Renovering af gammel betonpool 09 Mar 2015 15:31 #5255

  • Ole
  • Ole's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 650
  • Modtagne Tak: 55
Hold da op! Det er jo næsten et projekt helt fra start, med undtagelse af, at "formen" er der.
Hvad med pumpe og filter? Er de der? Stand? Rørsystem?
Bjarne lever jo af vurdere omfanget af sådanne projekter. Prøv at ringe til ham og få ham ud at se på det, og få en snak om mulighederne. Det er nok for omfattende til at kunne diskuteres i forum på baggrund af dit (grusomme) billede. :)
Ole Kristensen
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Renovering af gammel betonpool 11 Mar 2015 19:19 #5258

  • Bjarne
  • Bjarne's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Poolrådgiveren himself!
  • Indlæg: 1808
  • Modtagne Tak: 153
Som Ole siger. Dit spørgsmål er umuligt at svare på i dette ( eller noget andet ) forum. For at kunne give et svar må man i dette tilfælde ud og undersøge en masse forskellige ting.
Mit forslag er at du starter med at rense dem op så man kan se hvad der egentlig er. Derefter skal du kontakte mig eller en anden prof poolmand og få ham ud og gennemgå det hele, hvorefter du kan få svar.

Dette er absolut ikke uvilje eller fordi jeg lever af sådanne ting at jeg ikke vil svare mere direkte. Det gjorde jeg hellere end gerne såfremt det ville give mening. Dit projekt SKAL man imidlertid se for at kunne give kvalficerede svar. sorry
B
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.159 sekunder